دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

رفتن و موندن

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶ ب.ظ

حدود اواخر اردیبهشت بود که باز یه یرنامه واسه رفتن  پیش اومد.خیلی خوب و مطمئن بنظر میومد داشتیم آماده میشدیم.حای لیست چیزایی که میخواستم بخرم و باهودم ببرم رو نوشته بودم و داشتم وسایلم رو غرلبالگری میکردم.و هر چیزی که میخواستم و دوستشون داشتم رو جدا میکردم..حال و هوای رفتن تووم بود و خیلی دلهره و نگرانی داشتم که میخوام اینجا رو ترک کنم و برم یه کشور دیگ.دیگ خونوادم رو نمی تونستم ببینم.یه مدت طولانی دلدار رو نمیدیدم و شهر و کشورم رو هم مدت طولانی تر نمیدیدم..
حدود دو هفته ی پیش یعنی اواخر خرداد خبر رسید که همه چی کنسل شد و رفتن بهم خورد...هم ناراحتت شدم هم خوشحال..بیشتر خوشحال بودم که پیش عشق و خونواده و شهرم میمونم و با دلتنگیا روبرو نمیشم.

ولی ناراحت بودم که نمیشه رفت تا واسه تشکیل زندگی توی شرایط بهتری بود و بهتر زندگی کرد..نمیشه راحتتر زندگی کرد و به عشق رسید.راحتتر و با شرایط بهتری نسبت به کشور خودم، خودم و دلدارم بتونیم تلاش کنیم تا شرایط رو بهتر کنیم و مشکلارو کنار بزنیم تا بهم برسیم.راحت کار پیدا کنیم.. 
ولی شاید بااید میموندیم و قراره اینجا راهمون هموار شه و بهم برسیم.شاید همه چی همینجا رقم بخوره و راحح بهم برسیم و شرایط برامون بهترشن..

خدایا شکرت بخاطر همه خوبی هات.‌..مرسی که هوامونو داری و کمکمون میکنی..‌

۹۶/۰۴/۰۸
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">