دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

من به هرچیزی اون طور که میخام میرسم..

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ب.ظ

من و تو به هرچیزی ک آرزو داریم واسه هم میرسیم..همه چیز اون طوری که میخام و آرزو دارم پیش میره..همه چیز خوب پیش میره و ما واسه همیشه واسه هم میشیم:) کلاس رفتن و کارت و اومدنت خوب پیش میره و همه میبینن که من چه آقای گل و وفاداری دارم..همه ی راه رو دوتایی و باهم طی میکنیم و زندگیمونو میسازم و عشقمونو هر روز پر رنگ و پر شورتر میکنیم:) خیلی زود دوریا تموم میشه:) دوتا دوستیم که زن و شوهرم هستن:) عینِ دوتا دوست:) همیشه تا به ابد...رو و راست تا همیشه..منم اونقدر منطقی شدم که از چیزای بیخود ناراحت نشم و بتونم حامی و شنونده خوبی باشم و قضاوت نکنم....همه ی قلبت مال منه و فقط من ملکشم:) عشق و صمیمیتمون ابدی..

منتظرِ روزای خوب تر و عاشقانه ترمونم...


۹۵/۰۵/۲۴
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۱)

ان شاء الله همیشه شاد و خوشبخت باشین...
در پناه حق
پاسخ:
ممنون دوستم :)
ایششاالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">