دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

انتظارا کاش تموم شن...

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ب.ظ
خیلی خستم...دلم میخاد همه چی تموم شه و درست شه.....خیییلی خستم از همه چی...انرژیم کم شده
میرسه اون روز..
امیدوارم که سال بعد باهم سر سفره هفت سین بشینیم و سال نو رو باهم شروع نیم و زندگی پر از محبت و عشق رو ادامه بدیم و مثه کوه مثه همیشه پشت هم باشیم:) هسسسستیم 
میرسه اون روز..
چون تو هستی که کمکمون کنی:)

دوسه روزه که حال خواهر زادش بد شده...بیمارستانه و عمل داشت..امیدوارم که خوب شه و سلامت برگرده و بتونه بره شهرشون...ایشالا که این بیماریِ سختی که داره درمان شه..سنی نداره بنده خدا..ایمان منم خیلی بهم ریخته و ناراحته...خیلی غصه میخوره..دلم نمیخاد ناراحتیش رو ببینم...کاش همیشه بخنده و کنار خانواده و کنار هم بخندیم و فقط خوشحالی باشه..
امروز رفتم دیدنش..ایمان بیمارستان بود از صب و خسته و گشنه بود بچم..آب و رنگارنگ گرفتم براش و رفتم فک کردم نرم بیرون چون درگیرن ولی یرب به 8 زنگ زد و گفت بیا.کاش زودتر رفته وبدم تنها نبود دیگ..ولی خب هم خوب انتن نمیدادو جوابمم نمیداد درست چون درگیر کارای بیمارستانی بودن..وقتی دیدمش خیلی خسته بود و همشم سرِ پا بودن اونجا توو اورژانس..خیلی گرم بود..یکم موندم و بردنش واسه عکس.چندقه بعد پریسم و مامانشون اومدن.سلام و احوال پرسی کردیم و گفتم ایشالا مشکلش حل شه.مامانش یکم احوال داداشمو پرسید و یکم بعدش خداحافظی کردم و با ایمان زدیم بیرون و عشقم منتظر موند تاکسی بگیره .بهم گفت مرسی اومدی و زحمت کشیدی قربونت برم..گفتم عسلمی خواهش میکنم..کاش میشد بمونم تا تتاکسی گیرش بیاد ولی نمیشد..دیر بود..دیگ خداحافظی کردم و اومدم خونه..خیلی حرفی نزدیم چون واقعا خسته بود و باید استراحت میکرد...کلی عشقولی شدیم و کلی عشقولی بود ایمانم:) 
خدایا شکرت
کمک کن همیشه عشقولی باشیم..میمونیم عشقولی:)


۹۵/۰۵/۰۳
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۱)

همه چی درست میشه.پشت هرسختی یه آسونیایی هم هست
پاسخ:
ممنون عزیزم ایشالااا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">