دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

:*

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

سه شنبه این هفته مامان بزرگ اسباب کشی داشت رفتیم کمک و پیشش موندیم تا تنها نباشه..نت نبود اونجا.دلم میختس بنویسم ولی با گوشی هم نمیشد...اون روز بیرونم نرفتیم..از طرف من حتما باید میموندم اونجا.ایمانم موند بخاطر من خونه..شبم موندیم اونجا و صب 7 نشده بیدار شدیم و ادامه کمک ها رو انجام دادیم.عصر زدم بیرون تا برم پیش ایمان..تصمیم گرفتیم اتوبوس گردی کنیم و من چون زودتر رسیدم رفتم رمزِ دومِ کارت گرفتم توو م.صدرا و چندقه بعد ایمان رسید و رفتیم توو فرعیا و بعدم سوار اتوبوس شدیم..سمتِ پایانه ش.چ خیلی ترافیک بود..بالاخره رسیدیم و حرفایی از رفتن زدیم ..راهِ جدیدی که امین بپیدا کرده..کاش بشه باهم بریم و همه چی درست شه..طاقت ندارم دوریش رو..قبلِ رفتن حتما یه صحبتی میکنیم..اینجوری تنها هم بره خدای نکرده..دیگه نصف کارمون انجام میشه..نمیخوام بترسم..دیگه نوبتِ ماست..ایشالا همه چی خوب پیش میره و بابا کمتر سخت میگیره و ما مالِ هم میشیم...توو پایانه سوار خط شدیم و برگشتیم.بازم ترافیک بود و بازم حرف زدیم خیلی ناراحت بودمو عصبانی..چون کللی دوری باید تحمل کنم تا برسیم بهم و برم پیشش..:(( واسه اینکه بیشتر پیشِ هم باشیم سرِ ع.آباد خداحافظی کردم و پیاده شدم و با یه لبخند رد شدم از جلو ایمانم..خیابون شلوغ بود و پیاده رفتم تا آخرش و تاکسی گرفتم..توو اتوبوس مامان زنگ زد که بابا حجامت کرده و نمیتونه من رو برسونه خونه مامان بزرگ منم اومدم خونه و وقتی رسیدم خبر دادم  به ایمانم.یکم کمک بابا کردم و واسه فرداش ناهار پختم.بیدار موندمیم تا 4 و هر از گاهی پیام میدادیم....


خدایا کاری کن دوری نکیم..خیلی سخته...

مرسی:**

۹۵/۰۵/۰۷
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">