دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

دلم گرفت..

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ب.ظ

دلش گرفته ازین که دوستش داره میره..از شنبه اومده بود پیشش..کاش میشد همیشه پیشش باشم..همیشه بودم و دلش نمیگرفت از رفتنه کسی..اینجوری که میشه،وقتی می بینم کسی که چندروز بیشتر پیشش نبوده داره میره اینقدر دلش میگیره..پیش خودم میگم کاش میشد من همیشه باشم...دلم میگیره...چرا نمیشه باشم:((

خدایا میدونم هستی..میدونم نزدیکی،هواومونو داری...به دلم آرامش بده..خیلی سخته...گریه به چشم میاد...اشکام سرازیر میشه:((
چقدر خوب بود فاصله نبود...اینقدر میشد جای خودم باشم..پیشش باشم که دلش از همچین چیزی نگیره...بودن و حضور من نمیذاشت احساس کنه وقتی میره تنها میشه..نقش خودمو دارم تنهاش نمیذارم ولی اون یه قضیه دیگس..خدایا کمکمون کن..شکرت:*
۹۳/۰۴/۰۴
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">