دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

کنارت2

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ب.ظ

من و تو و فوتبال و پرسپولیس و لحظه های عاللی کنار هم بودن و پرِ آرامش و بی نظیر

امروز قبلِ اینک برم پیشش گفتم.فک نکنم فردا ببینمت..بعد از کلاس آیین نامه که 6 تموم میشه میریم و حرکت میکنیم...خیییلی دلم گرررفت...اشکام سرازیر می شدن..مگه میشه نبینمت و برم سفر؟اونم کجا؟شهرِ تو...مثل حسِ خفگی میمونه حتی تصورش.. وقت رفتن دلم نمیومد خداحافظی کنم..فکر این که فردا بدون اینک ببینمت برم خییلی دلمو درد میاورد..دلم نیمیومد برم.بغلت کردم و لبام آویزون بود..گفتی نکن اینجوری باهامون..گفتم باشه عشقم..بالاخره با سختی خداحافظی کردم و توو راه کلی ناراحت بودم گریک گرفت حسابیوواومدم خونه و بهت خبر دادم رسیدم توهم طرفای 10 راه افتادی سمتِ خونه و 10ونیم رسیدی..

۹۵/۱۲/۱۰
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۱)

وااااااااو یعنی فکر نکنم چیزی قشنگتر از فوتبال دیدن باهم باشه
امیدوارم همیشه کنار هم باشین
پاسخ:
واقعا حسِ قشنگیه..
ممنونم عزیییزم..ایشالااا:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">