دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

سلام

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ب.ظ

شنبه از سفر برگشتم.از فردای سفر حسابی سرماخوردم.این مدت بخاطر کلاس آیین نامه حسابی مشغول بودم.امروزم امتحان آیین نامه داشتم و الان یکم آزادم.این مدت رو مینویسم و ثبت میکنم...کاش شده بود سر وقتش بنویسم..جزیات این روزا یکم یادم رفتهبا این حال سرماخوردگی و سرِ گیج دیر یادم میاد..کاش درست و حسابی یادم بیان..

+ باقیِ خاطرات نوشته ی نشده ی اسفند کامل شد.ساعت 00.20 چهارشنبه 18هم

۹۵/۱۲/۱۶
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۳)

۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۳۸ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
خودتو چرا ناراحت میکنی دختر بگو ببینم آیین نامه چی شد قبولی؟
پاسخ:
:***
امتحان آیین نامه هم بدون غلط قبول شدم
سلام عزیزم
من همیشه از این سایت آپلود میکنم بعد که تصویرو درج کردی میتونی کوچیکش کنی
پاسخ:
سلام خانومی.ممنونم ویرا جونم
سلاااام خانومی.خوبی؟ببخشین من دیر اومدم.البته یکی دو روزه پستاتون رو میخونم و الان تونستم کامنت بذارم...ان شاءالله همه چی براتون خوب پیش بره...سال نو هم پیشاپیش مبار ک
پاسخ:
سلام نسرین جان.خوهش میکنم عزیزم.
مرسی که بهم سر میزنی:)
ممنونم از دعای قشنگت عزیزم.ایشالا واسه شماهم همینطور باشه.
سال نو شماهم پیشاپیش مبارک عزیزم..:***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">