دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

روزِ بارونی با تو

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ب.ظ

 از بعد از ظهر بارون شروع شد و هوا عالی بود.قرار شد بریم پاساژ و لباس ببینیم.من یرب به ٥رفتم واسه اصلاح و تا ده دقه به ٦ کارم طول کشید.رفتم سمت پایانه و دلدار گفت که دیرتر میرسه ٧ میتونه حرکت کنه.رفتم یه دوری زدم که زمان بگذره از اونجایی که سرد بود و بارون زیاد نمیشد قدم بزنم..با اتوبوس رفتم و وقتی برگشتم رفتم پاییو منتظر شدم که دلدارم بیاد.٧ورب بود که رسید و دوباره ست شده بود تیپمون:) چرم مشکی.کلی کیف کردم.رفتیم سوار مترو شدیم و رفتیم.رسیدیم به خیابون و رفتیم سمت پاساژ و وقتی از پله ها میرفتیم بالا نزدیک بود لیز بخورم و بیفتم که خوشبختانه نیفتادم. رفتیم توو پاساژ و یه چرخی زدیم و چندتا لباس دیدیم و چون وقت نداشتیم نشد چیزی بگیریم.برگشتیم بیرون و بهم گفت مواظب باش نخوری زمین.پاتو محکم بذار.اینجور موقه ها زبونم کارنمیکنه درست و حسابی..فقط میگم مرسی عزیزم.خدایا شکرت که مردَم داره بهتر میشه باهام..ایشالا هر روز بهتر و بهتر شیم..رفتیم سمتِ ایستگاه و از قطره های بارون توو نورِ تیرِ برق فیلم گرفت و خیلی خوب شد..گفتم شب برام بفرستش عزیز.رفتیم توو مترو و توو راه یکم از مشکلات حرف زدیم و اینکه کاش اون مشکلا نبودن و الان همه چی مرتب بود و رسما مالِ هم شده بودیم..رسیدیم به پایانه 8ونیم بود پیاده رفتیم تا پارکی کخه جدید میخوان بسازن و از فرعیِ کنارش رفتیم داخل و بعدم سمتِ چهار راه رفتیم و اتوبوس اومد و دلدارم سوار شد و رفت منم رفتم تاکسی گرفتم و برگشتم خونه.

۹۵/۱۲/۰۵
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۱)

۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۳۴ عرفانه میم
مرسی که به من سر زدین بانو... عشقتون ناب و همیشگی :)
پاسخ:
خواهش میکنم عرفانه جان:)
ممنون عزیزمم..:) ایشالااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">