دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

خرید و کنارت بودن

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ق.ظ

امروز قرار شد باز پایانه همو ببینیم.رفتیم خرید شلوار و کلی شلوار پرو کرد و همه وقتمون اونجا گذاشتوشلوارا قشنگ بودن ولی طول کشید تا باب میلش پیدا شد. تا 9 اونجا بودیم وقتی میخواستیم حساب کنیم فروشنده به دلدار گفت شما خودت خوشتیپ و خوش سلیقه ای.قربونش برم.حرکت کردیم سمت 4راه.گفت فروشنده گفت خوشتیپی منم گفتم گفت خوش سلیقه ام هستی و هم زمان به خودم اشاره کردم.کللی خندیدیم و گردنبد خوشکلتم که گفته بودی میارمس واست.وسطای راه از جیبت درآوردی و دادی بهم.گفتم وااای مری عزیزم.خیلی قشتگه.گفتی قابلتو نداره.رفتیم و رفتیم تا رسیدیم 4راه و نشستیم رو اون صندلی توو 4راه و یکم حرف زدیم از داداشت که اومده بود و مشکلای خونه که سر و صدا و شلوغی بود..اون وسطا یه شوخی هم کردیم و خندیدیم.با اون اداهای قشنکی که میای برام بیشتر خندیدیم..خداروشکر که امروزم تونستم پیشت باشم و وقتم باتو بگذره..گفتی امشبم فوتباله برم ببینم تو هم برو که دیر نرسی.یه دست محکم بهت دادم و خداحافظی کردیم و با نگاه به چشلت و لبخند به لبات من رفتم تاکسی گرفتم واسه خونه و توهم رفتی خونه بعد از پیاده روی تا پایانه با تاکسی

ممنونم خدا

۹۵/۱۲/۱۴
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۱)

عکس گردنبندتو میذاشتی خوووو
ببینم آقاتون چقد خوش سلیقه س:)
شکلک بدجنسی
پاسخ:
میذارم عکسش رو..:)
بخاطرِ تو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">