دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

میشه خدا؟

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ق.ظ

خدایا میشه یعنی سالِ دیگ بشه سالِ ما باشه؟ با اشک و لبخند بیام بنویسم که ما داریم مالِ هم میشیم؟ میشه بیام بنویسم که مَردم خوشحاله و مشکلی نداره؟ چشام و ببندم وباز کنم و ببینم همه اینا خواب بوده و همه سختی ها گذشته؟ دل بابام و خونوادم نرم شه؟ میشه همه چی درست شه؟ میشه خودخواها رو ازمون دور کنی؟ راهِ وصالمون رو هموار کنی؟ من نگاهم به دستای توه و منتظر لبخندات هستم..
تا مثه نور بپاشونیشون رو سرمون و پشت و یارمون باشی.می دونم که کمکمون میکینی..
من دلم روشنه..
امید دارم که سختی های ماهم تمرم میشه.. همه این اشکای روز و هق هقای شبونم و همه وقتایی که دلم میخاست باشه کنارم و حسش کنم و نبود و من بغض گلومو میگرفت و یه غمه بزرگ مینشست توو دلم و آه میکشم که خداا کااش بودش.کاش کنارم بود و همه بهش و بهمون افتخار میکردن که چه خوشبختیم و مرد من چقدر مرده و هوامو داره..
که اشتباه میکردن..قضاوت کردن..



شکرت واسه همه خوبیات و نگاهات..

۹۵/۱۱/۲۱
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۳)

۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۵۸ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
ایشالله به زودی بشه ...
هیچ وقت برای داشتن چیزی خیلی اصرار نکن 
حتما علتی داره که به تاخیر میوفته 
این تجربه بارها و بارها و بارهای منه 
پاسخ:
ایشالا که همه چیز درست میشه.برای همه
ایالله که میشه به همین زودی و خوشبخت میشین تا اخر عمر❤
پاسخ:
ممنووونم شیوا خانوم:)
مررسی ایشالااا:)
به همچنین:**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">