دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

سینما :)

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ق.ظ

فروشنده


دیروز دلدارم ازم پرسید چه ساعتی بریم؟کدوم ردیف بشینیم: :) قربونش برم که نظرِ من براش مهمه..قرار شد ردیف 11 بشینیم و ساعت 5ونیم سانسِ فیلم باشه.امروز حدودای 4زدم بیرون تا بتونم به موقه برسم به سینما.حدودای 5و 10 دقه رسیدم و منتظر شدم بیاد.ولی تاخیر داشت مثه همیشه..فک کنم 5و35 دقه رسید.منم بیرون وایساده بودم و داشتم از گرما هلاک میشدم و هی تماس میگرفتم تا ببینم کجاستو رسیده یانه..بالاخره رسید و رفتیم توو بازم پیزی واسه خوردن نبود اونجا رفتیم توو سالن ونشستیم سر جامون و فیلم و دیدیم.فیلمِ خوبی بود و درد داشت..بعدش رفتیم مترو و رسیدیم به پایانه طرفای یرب به 8 بود. پیاده رفتیم توو فرعیا که خییلی خوب بود..کللی هنوز وقت داشتیم واسه اینک بیرونم پیشِ هم باشیم..یکم از فیلم حرف زدیم و بعدم اتفاقای امروز...  پسرِ خواهرش خوب نیست این روزا 

بعدشم رفتیم تا من تاکسی بگیرم و بیام خونه..وایساد تا وقتی که ماشین میره همو ببینیم..منم تا جایی که دیده میشد نگاش کردم وبراش دست تکون میدادم:) روزِ خوبی بود واقعا:)

۹۵/۰۶/۱۳
بانــ♥ــوی دلدارم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.