دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

چقدر خواب ببینم که مال من شده ای

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ب.ظ
دیروز رفتیم خونه امین و پیتزا درست کردیم:) کلی تجربه باحالی بود..1ونیم زدم بیرون از خونه و اومدم سمتت.فلفل دلمه ای و ماست موسیر گرفتم و زنگ زدم بهت که دارم میام...چندقه بعد رسیدم ..از گرما داشتم جزغاله میشدم..رفتم دوش گرفتم و اون لباسی که آورده بودم وخنک ک شدم  اومدم کمکت..تقریبا ایمانم همه چی رو آماده کرده بود..مرغ مونده بود خورد شه و فلفل دلمه ای ها.جفتشو خورد کردیم.وسطش هی بغلم میکردوبوسم میکرد:)  یه پیتزا رو آماده کردیم و گذاشتیمش رو گاز و رفتیم کلی حرف زدیم و کلی بغلش کردم وفشارش دادم..خیلی حس خوبیه آغوشت.پیتزای اولی رو خوردیم و بعدی رو گذاشتیم عصر درست کنیم..آهنگ گوش دادیم و چندقه فیلم دیدیم و آواز خوند عشقم:) پیتزاها عالی بودن..خیلی خوب بود..یرب به 9 بود که دیدم بابا زنگ میزنه..زنگ زدم گفتم دارم آماده میشم بیام از خونه دوستم..دلم نمیومد زود بیام خونه هی معطل میکردم...بیشتر موندم.تا 9ونیم اونجا بودم و رفتم و با فاصله میرفتیم تا سر کوچه..ایمانم رفت خونه..منم اومدم..



چقدر خواب ببینم که مال من شده ای

و شاه بیت غزل های لال من شده ای 

 چقدر خواب ببینم که بعد آن همه بغض

جواب حسرت این چند سال من شده ای

 چقدر حافظ یلدا نشین ورق بخورد؟

تو ناسروده ترین بیت فال من شده ای

چقدر لکنت شب گریه را مجاب کنم

خدا نکرده مگر بی خیال من شده ای

هنوز نذر شب جمعه های من اینست

که اتفاق بیفتد حلال من شده ای

که اتفاق بیفتد کنارتان هستم

برای وسعت پرواز بال من شده ای

میان بغض و تبسم میان وحشت و عشق

تو شاعرانه ترین احتمال من شده ای

مرا به دوزخ بیداریم نیازی نیست

عجیب خواب قشنگی ست مال من شده ای


 بهامین


۹۵/۰۴/۳۱
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">