دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

نشد برم...

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

قرار میذاریم بریم بیرون ولی یهو خبر میرسه خانوم خبر چین با مامان بزرگم اومده و بفهمه من رفتم بیرون غوغا میکنه! بین این همه شوق و خوشحالی ک بالاخره میشه بریم بیرون مامان میگه زود برو زود برگرد و من مجبور میشم کنسل کنم رفتن رو...بخاطر یه آدمِ...

به سرعت آماده شد بیاد پیشم ولی:(( هر مسیری ممکنه خطرناک باشه و کنسل میشه:(( بیرون رفته بود ک منم برم هم دیر میشد تا برم هم ریسک بود...خدایا فضولا رو از ما دور کن...بسمونه هرچی از فضول کشیدیم:(( خدایا همه این بلاها بخاطر فضولی اطرافیان داره سرمون میاد خودت کمکتون کن...بذار تموم شه:(( 

من موندمو کللی اشک وآه تو خونه....اون عصبی و ناراحت بیرون:(( 

۹۴/۰۷/۰۲
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">