دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

کی میشه بگم دوریا خداحافظ؟

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ق.ظ

سفر شمالش جور شد..خیلی دلم میخاد میشد منم باهاش و کنارش باشم..خسته شدم از این همه دوری..دلم میخاد همیشه پیش هم بودیم...یعنی میشه یه روزی دوتایی بریم سفر؟میشه روزا و شبا رو باهم بگذرونیم؟:(( خدایا دیشب بمن گفت نظرش عوض شده..خدایا کمکم کن نذارم این حس ازین بیشتر بشه...کمک کن تا بتونم همیشه انرژی و انگیزه باشم براش..خدایا دلم خستس از این همه فاصله و دوری...کی میشه همه چیز خوب و شه همیشه پشت و کنار هم باشیم..خدایا مارو همیشه واسه هم نگه دار من نمیتونم عشقشو نداشته باشم...خودت میدونی چقدر دوسش دارم...کاش بشیم عین همون روزا اون مرد عاشق و پررررره احساس من باشه،مردی ک عشق من توو دنیا براش همه چیزه و واسه بودنامون و دوتاییامون همه کار میکنه..منم بشم همون دختری ک از ابراز عشقشو حرفاش و کاراش و انرژیش همه وجودم بیشترپره عشق میشه و بخودم میبالم که خوشبخت ترین دخترم....فقط خودمونیم و هیشکی اهمیتی نداره...خودمون همه کس همیم...دوست،عشق،یار،همدم،همراز،هم نفس....خدایا اسما و دعاهامو ببین...دوست دارم خدا...

۹۴/۰۶/۳۰
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">