دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

خوب میشه همه چیز:*

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ

امروز امتحانام تموم شد و نفس راحت میکشم از درس خوندن:) وای که چقدر بدم میاد از درس خوندن...:) از فردا بیکاری و خواب شروع میشه...ولی کاش توهم پیشم بودی..دلم تنگ شده..امروز شد 24 روز که رفتی...17خرداد بود بعده دکتر رفتنمون و چرخی که زدیم و یه شام باحال خوردیم...با 73 برگشتیم و تو راه کلی غصه خوردم که.داری میری...:( گریم.گرفت...کاش منم میشد باهات بیام...گفتی داغ دلمو تازه نکن...وقتی من سوار تاکسی شدم و رفتم..دلم.نمیومدبرم برگشتم نگاهت کردم و دست تکون دادم... توهم دست تکون دادی و کم کم دور شدم ازت...رسیدم خونه کلی دلم گرفت...توهم از چمدونو وسایلات واسم عکس میگرفتی...شب شد و وقت خواب ولی بی خوابی اومد سراغم...زود شب بخیر.گفتیم.تا صبح سرحال باشی...فردا ظهر شد و تو رفتی:(  

پر ازعشقم پر از خواستن تو و خودمون دوتایی

۹۴/۰۴/۱۲
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">