دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

خوابی که خیلی میخوام خواب بمونه

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴ ب.ظ

صب بعده دوش میبینم پیام اومده..نشون میده که دیدی پیامی که واسه گفتن خوابم دادم..دوتا میسکال میبینم...بازشون میکنم..تویی گفتی بزن ببین ک،ق رو..یساعت گذشته ازش..و من نگران میشم چون یحسی میگه یچیزی شده...پیام میدم حالتو بپرسم..جوابی نمیاد..باز پیام میدم..چنبار زنگ میزنم...4ساعت میگذره و دلهره و نگرانیم به مرزه جنون میرسه..منو بودمو کلی حرف  بی جواب..باز پیام میدم مدل عصبانی..و بعده آخرین پیام..پیام میدی..خوابه خوبی ندیدی و حالت بهم ریخته..خوابتو میگیو دل من بیشتر..نگرانت میشه:((خوابه تو و آینه:(که نمیخوام،یادم بمونه و خداکنه خواب بمونه...هنوزم بقیشو نگفتی...خوابه منم خوب نبود...ازون موقه تاحالا حالت بدمیشه:((خوب نیستی میدونم..کاش بودم...تا عصر که با دیدن ستایش داغ دلت تازه میشه و اشک میریزه:( دلم نا آروم تر شد:(و خواستی یکم سکوت باشه..آروم شی...تا این ساعت هنوز  خوب نیستی:(دل من پیششه و میدونم که حالش خوب نیس..ولی نمیشه باشم...بیشتر دلم میگیره که توو این حاله و من اینجام...دوستت دارم خدا:*به خودت می سپارمش..

۹۳/۰۳/۲۴
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">