دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

دلدار و بانوش :)

عشق و خوشبختیمون ابدی

♥ به نام خدا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا

لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـالَمین ♥

فا الهه خیر حافظا
و هو الرحمن الرحیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مــ♥ـــا
واسه همیشه
باهمیم

وب دیگمون:

http://6711-ta-hamishe.blogfa.com/
آرشیو اونجا کامل هست

اومدین بالاخره

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ب.ظ

اومدم از دلتنگیم بنویسم اینک الان چقد ناراحتم و دوسدارم داد بزنمو اشک بریزم...بخاطره یدلخوری ک پیش اومده بود.بخاطره اینک عشقم عصبی بودو باهام دعواش شد...البته خصوصی ک نبینین خوب نیستم...


الان ک اومدمو نظره ساحل جونمو  و اجی مریمو دیدم انرزی گرفتم بهتر شدم...البته با اجی ساحل یحرفایی داشتمو ناراحت بودم :((((

خوشحالم ک بهم سر میزنید....کلی منتظرتون بودم ...نییومدین دلم گرفت...تنها شدم حسه اومدنم رفت...اجی ساحل من چنتا تو اون یکی وبت نظر گذاشتم ولی ندیدیشون.نرفتی سربزنی فک کنم...


وروده دوباره ی اجی ساحلم:* ک روحیش عوض شده و دوباره نوشتنت رو شرو کردی تبریک میگم واجی مریم ک نظر داد ازش ممنونم

۹۲/۰۸/۰۸
بانــ♥ــوی دلدارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">